אתר אינטרנט לעסק – למה?

אתר אינטרנט לעסק – למה?

בעידן הדיגיטלי כיום אנחנו לא יכולים לעשות עסקים בלי נוכחות מכובדת בזירה הווירטואלית – אתר אינטרנט הוא צעד ראשון וחשוב לקבלת פני הלקוח! בעל עסק שלא דואג להקים אתר אינטרנט לא רק שמפספס המון לקוחות, אלא הוא גם שולח אותם היישר לזרועות המתחרים שלו וכנראה הפסיד אותם לתמיד. אך כמה שאתר אינטרנט חשוב, אם הוא לא ייבנה בצורה מקצועית, אם הוא לא ייבנה בצורה נכונה ובהתאם לאפיון איכותי – הוא לא ישיג את המטרות שלו.

השאלה הנכונה יותר צריכה להיות, למה שלא יהיה לך אתר? הנה 5 סיבות למה עסק צריך אתר:

  1. גיוס לקוחות ברשת כדי לגייס עוד לקוחות פוטנציאלים שמחפשים את השירותים שלך במנועי החיפוש השונים.
  2. העסק שלך פתוח 24/7 365 ימים בשנה בניגוד למשרד שלך שפתוח מ8 עד 5, ימי ראשון עד חמישי, האתר שלך פתוח 24 שעות ביממה. ישנם הרבה הבדלי זמן בעולם, שיכולים להשפיע על העסק שלך. כשיש לך אתר, זה יותר נוח לכולם.
  3. אם אתה לא שם אתה לא קיים לפחות לא בעיני הלקוח שרוצה מענה מיידי, זמין ומקצועי.
  4. שיפור בשירות לקוחות דרך תשובות לשאלות באתר שלך, מכירות ובקשות מידע, גם כשאף אחד לא נמצא במשרד. טפסים מקוונים יכולים לאפשר ללקוחות לשאול שאלות ולבקש מידע נוסף.
  5. עיצוב אתר מנצח יסייע בקידום האתר במנועי החיפוש עיצוב אתר מנצח שמשלב את כל האלמנטים החשובים באתר, כולל תוכן קליט, מתאים לקהל הלקוחות והמספק את צרכיהם, ישאיר את הגולשים פרק זמן הולם, מגדיל את כמות הגולשים הזורמים אליו ויקדם אותו במנועי החיפוש ביתר קלות (חשוב עזרה מקצועית גם בתחום זה).

 

אז איך בוחרים חברה לעיצוב ובניית אתר?

בניית אתרים היא דבר חשוב עבור העסק אך היא צריכה להיעשות בצורה חכמה על ידי אנשים הבקיאים לא רק בצד הטכני של טכנולוגיית האינטרנט, אלא גם מכירים את הרגלי הגולשים ואת תחום השיווק באינטרנט. לעתים אנשים מתפתים ל"זול" אך יש לזכור – שזול עולה ביוקר.

חשוב כמובן לבקש לראות תיק עבודות של אותה חברה, כדי לדעת מהי רמת העיצוב והמקצועיות של החברה. 

כמו שחשוב לכם האיכות של המוצר שלכם בעסק, כך גם אמור להיות האתר שלכם, יש לבצע אפיון מקיף בעזרת אנשי מקצוע ולהתאים מראש את אתר האינטרנט לעסק שלך.

אם החברה עיצבו אתרי אינטרנט שקרובים לתחום שלכם, זה הדבר הטוב ביותר, כי לחברה יש ניסיון בתחום העיסוק הזה.

דבר חשוב נוסף הוא ותק וניסיון. כמה שנים אותה חברה לבניית אתרים עבדה עם מגוון רחב של עסקים?

יש לוודא שהאתר יהיה אתר רספונסיבי מותאם לכל סוגי המכשירים כמובן מחשב נייח, נייד, טאבלט. האתר נגיש לפי חוק (דבר המעניק יתרון במנועי החיפוש).

כמובן שעיצוב אתר האינטרנט של החברה שאתם מעוניינים לפנות אליה! למעשה, איזה הגיון יש בלסגור עיצוב ובניית אתר לעסק שלכם אם האתר הרשמי של אותה חברה לא נראה מקצועי ואיכותי? 

 

מעוניינים באתר אינטרנט מנצח לעסק שלך? אנחנו כאן בישבילך ! לחץ/י כאן או חייג/י 0053-827-5247

אהבתם את המאמר? שתפו לחברים

מאמרים נוספים

מיתוג עסקי – מהו?

מהו מיתוג עסקי?  קודם נתחיל עם הגדרה קצרה וקולעת למושג 'מיתוג': "מיתוג הוא יצירת זהות ותדמית לעסק, חברה, גוף, ארגון,

קרא עוד »

צרו קשר

אנחנו זמינים לכל שאלה, ונשתדל להשיב לך בהקדם האפשרי.